آثار اخروی بدحجابی
بد حجابي در عالم پس از دنیا چه آثاری دارد؟
 
و آیا با علم به عواقب و سرانجام آن، پوشیدگی و رعایت حریم محرم و نامحرم شایسته تر نیست؟
 
قرآن كريم مى‏فرمايد: « و ان ليس للانسان الا ما سعى و انّ سعيه سوف يرى»   و اين‏كه براى انسان جز حاصل تلاش او نيست و نتيجه كوشش او به زودى ديده خواهد شد. سعى به معناى جديت در كار است، هر كس بهره‏اش بواسطه سعى اوست و نيز بهره سعى كسى را هم به ديگرى نمى‏دهند، همانطور كه ضرر كسى را به ديگرى نمى‏دهند، چنانچه هر كس طعام خورد، خودش سير مى‏شود نه غير او.
 
در مورد آخرت هم همينطور است بعضى را شيطان فريب مى‏دهد. آنان به جاى آن كه در تهيه توشه قيامت كوشش كنند و از عذاب قيامت بترسند، به غفلت مى‏گذرانند و ايمان خود راتباه مى‏كنند در حالى كه به تكرار، آيات حجاب را خوانده‏اند يا حديث معراج را شنيده‏اند. شيطان كه دشمن قسم خورده‏ى ما انسان‏هاست، همواره درصدد فريبكارى و ضربه زدن به ماست. او در پى زمينه‏هايى مى‏گردد كه بهتر بتواند انسان را فريب دهد، شكى نيست كه بدحجابى زنان از بهترين دام‏ها و وسائل وسوسه شيطان و فريبكارى اوست، كه زن را از بهشت برين به جهنم مى‏كشاند.
 
از جمله آثار بدحجابى زنان كيفر آخرتى است، زيرا حجاب ناقص يا آشكار كردن مو، آرايش‏ها و زينت‏ها در نزد نامحرم و جلوه‏گرى با لباس‏هاى نازك، تنگ، با مدل‏هاى مخصوص و رنگ‏هاى مهيج از جمله گناهانى است كه بر آن وعده عذاب داده شده است. چه اينكه بدحجابى نمونه بارزى از گناهان جنسى است كه به بسيارى از گناهان ديگر دامن مى‏زند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: احکام ، حجاب ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 20:10 | نویسنده : گمنام |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • اسپید شاپ